Qué é a OCU e a que se adica? Cres que é un labor importante?
A OCU é a Organización de Consumidores e Usuarios.
Ésta é unha asociación privada independente e sen ánimo de lucro creada no 1975 co obxectivo de promover e defender os interéses dos consumidores, orientalos nas súas eleccións como consumidor, traballar para axudarlles a resolver os sues problemas de consumo e a facer valer os seus dereitos fundamentais como consumidores.
Aquí un vídeo sobre a súa labor:
A OCU é unha organización moi importante xa que a súa labor é ensencial para os consumidores, grazas a eles temos unha idea de que producto escollera a hora de comprar, se temos algunha queixa podemos reflectila e deste xeito evitamnos moitos enganos que poderían facernos algúnhas marcas que non traballan limpamente.
Qué son as marcas blancas? Como e por que cambiou a súa importancia no carro da compra?
As marcas blancas son esas marcas que os supermercados lanzan como propias e que ofrecen productos a un precio moito máis baixo que as marcas “Premium”. As marcas blancas suponen un verdadeiro perxuicio para as marcas Premium no momento decisivo da compra, xa que é os precios baixos incitan ao consumidor a mercar.
A importancia das marcas blancas foi aumentando co paso do tempo, cada vez hai máis e cada vez lles aumenta o consumo, sobre todo coa crise.
Está claro que as marcas blancas romperon un dos secretos da industria que é fixar os precios para que a confianza do consumidor non se perda no productor. É dIcir, cando un chega ao super e ve que un yogur costa a metade que o outro, a súa confianza no sector baixa. A opinión do consumidor é ou que o están timando ou que nese lugar se deixa que se vendan productos de moi mala calidade.
Por exemplo, hai que ser xustos coas marcas Premium e desterrar o mito de que a publicidade é o que encarece o producto. O grupo Danone factura máis de 1200 millóns de euros e gasta en publicidade uns 60 millons de euros(un 5.8% da facturación).
Está claro que quitando a publicidade un non se pode aforrar a metade de precio do producto. Ante isto, as marcas blancas deben poñer todo o seu empeño en ganarse a confianza do consumidor, pero evidentemente non poden facer publicidade, porque entonces pasarían a ser marcas Premium.
A publicidade está tan establecida na nosa mente que se unha marca blanca quere gañar a confianza dos clientes para evitar “solo parecer barata” debe utilizar outras ferramentas de comunicación como por exemplo a publicidade.
Como é a campaña de Danone e como se relaciona con todo o anterior?
A campaña de Danone consiste en amosarlle ao público que as marcas blancas non teñen moito que ver coa calidade de Danone mediante a publicidade, decindo que Danone non fabrica para outras marcas. Por exemplo no anuncio de Activia di que só o bifidus de Danone demostrou en 11 estudos científicos específicos para o produto que axuda a regular o transito intestinal ou no anuncio de Petit Suisse di que os de Danone teñen moito máis calcio de vitamina D (que axuda a que o calcio chegue mellor aos ósos ) e que a fórmula de Danonino está revisada pola Fundación Española de Pediatría.
Esta campaña relaciona a todo o anterior porque tivo diversos efectos sobre o consumidor á hora de escoller que produto lle convén máis o de marca Danone ou calquera outra marca branca.
Efectos da publicidade de Danone:
1. Efecto calidade-precio. Compensa máis comprar un produto que é máis caro se ten máis calidade que o barato.
2. Efecto valor único. Como Danone non fabrica para outras marcas, o único produto que hai á venda con esas características é este.
3. Efecto notoriedade dos sustitutivos. Os consumidores coñecen os outros productos que poden chegar a sustituilo e entenden que non o fai.
4. Efecto de comparación difícil. Aos consumidores élles difícil coñecer as características beneficiosas dos outros productos xa que non son anunciadas.
5. Efecto de gasto total. Os consumidores prefieron gastar en total máis diñeiro e ganar maís ventaxas.
6. Efecto de beneficio final. Finalmente o consumidor sairá gañando.
No hay comentarios:
Publicar un comentario